Головна мета виховання: сприяння виробленню особистістю ціннісного ставлення до навколишньої дійсності та самої себе, активної за формою та моральної за змістом життєвої позиції, становлення морально – духовної, життєво компетентної особистості, яка успішно реалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал.
Виховна робота ( зміст, виховні технології, методи та форми ) спрямовані на формування ціннісних ставлень ( за програмою «Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх навчальних закладів України»):
ціннісне ставлення до себе:
- формування основ духовно-морального та фізичного розвитку особистості; - усвідомлення основних засад «Я – концепції» особистості; -сформованість основних засад «Я-концепції» особистості
ціннісне ставлення до праці:
- сформованість понять та уявлень про важливість праці в житті людини; - сформованість потреби в праці; - сформованість поняття професійного самовизначення; -сформованість готовності до творчої праці
ціннісне ставлення до природи
- сформованість понять та уявлень про довкілля; -усвідомлення себе як невід’ємної частини природи; -взаємозалежності людини та природи,взаємозв"язок стану довкілля та здоров"я людини; - сформованість почуття особистої причесності до збереження природних багатств
ціннісне ставлення до культури , мистецтва:
- сформованість естетичних почуттів, уявлень і знань про прекрасне в житті і мистецтві;
- сформованість потреби у спілкуванні з мистецтвом як основи естетичного виховання і художнього сприйняття дійсності; - розуміння ролі мистецтва як основи морально-духовного розвитку особистості; -сформованість естетичної культури особистості; - сформованість художньо-естетичних цінностей
ціннісне ставлення до сім"ї, родини, людей:
-сформованість моральної активності особистості, відповідальності, милосердя, толерантності; -усвідомлення єдності моральної свідомості та поведінки; - наявність активної за формою та моральною за змістом життєвої позиції
ціннісне ставлення до суспільства і держави:
-сформованість понять патріотизму, національної свідомості й ідентифікації, правомірності; -сформованість політичної культури та культури міжетнічних відносин; - усвідомлення пріоритетних рис ціннісного ставлення до Батьківщини